Regulaarne probiootiliste toitude ja jookide tarbimine toetavad tervet soolestiku mikrofloorat ning aitavad seda taastada. Kui tunnen, et olen külmetanud tekib tihti isu mõne hapendatud joogi või toidu järele. Kookoskeefir või hapendatud kookospiim ei maitsegi tegelikult nii hapult, kui piimast valmistatud keefir, kuid on omadustelt väga sarnane.

Koostisained:

1 spl kookosjogurtit, mil on sees mikroorganismid

400 ml kookospiima

Kuidas valmistada?

  1. Tõsta lusikatäis jogurtit suurema avaga klaaspudelisse või purki ning vala peale piim. Keera kork peale ja loksuta.

  2. Keera kork veidi avatuks, et gaasid välja pääseksid.

  3. Lase joogil seista 3 ööpäeva 20-25 kraadi juures.

  4. Loksuta jooki iga päev ning tee kindlaks, et kuskile ei ole hallitust tekkinud.

  5. Valminud joogil peaks olema meeldivalt hapukas lõhn kuid mitte roiskunud hais.

  6. Valminud jook seisab külmkapis 5-7 päeva.

Vaata siit kuidas valmistada veekeefirit ja siit kuidas teha kombuchat ehk teeseenejooki.